Związek między treściami nauczania technologii informacyjnych a kompetencjami słuchaczy

Barbara Gocłowska
Związek między treściami nauczania technologii informacyjnych a kompetencjami słuchaczy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Obecne i nadchodzące zmiany cywilizacyjne zmierzają w kierunku rozwiniętego społeczeństwa informacyjnego. Wymuszają one powstanie nowego modelu nauczania, w którym udział technoligii informatycznych będzie miał dominujący wpływ na efektywność i skuteczność kształcenia. Aby wziąć udział w przebiegającej na naszych oczach rewolucji informatycznej, musimy być do tego dobrze przygotowani przed dostosowanie systemu kształcenia do zachodzących zmian. Praca niniejsza jest próbą zabadania stopnia poziomu wiedzy oraz postawienia diagnozy, jak uczyć. Jej celem jest poprawienie efektywności kształcenia w dziedzinie nowoczesnych technologii informacyjnych. Prowadzi to do refleksji nad uniwersalnością treści kształcenia, tak aby słuchacz nie tylko zdobył kompetencje aktualne w trakcie trwania studiów, ale również po ich zakończeniu. Autorzy pracy są doświadczonymi nauczycielami akademickimi, realizującymi od wielu lat zajęcia z różnorodnych przedmiotów informatycznych. W pracy przedstawili swą wizję nauczania technologii informacyjnych.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-227-2348-7, 9788322723487
Wydawnictwo: UMCS

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Związek między treściami nauczania technologii informacyjnych a kompetencjami słuchaczy? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Związek między treściami nauczania technologii informacyjnych a kompetencjami słuchaczy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl