Znaki na sprzedaż. W stronę integracyjnej teorii reklamy
Andrzej Pitrus
Popraw tę książkę
|
Dodaj inne wydanie
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-60236-01-7, 9788360236017
Wydawnictwo: RABID
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Książka Znaki na sprzedaż. W stronę integracyjnej teorii reklamy nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Znaki na sprzedaż. W stronę integracyjnej teorii reklamy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?