Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy? Czy charakteryzują cię elastyczność, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i doskonałe podejście? Cechy te, zdaniem Ziga Ziglara, mogą pojawić się wyłącznie wtedy, gdy posiądziesz tę najważniejszą, a mianowicie chęć rozwoju. Bez względu na to, czy jesteś początkującym praktykantem w świecie sprzedaży, czy może wytrawnym zawodowcem, musisz – jak zauważa Zig Ziglar – kontynuować swoją pielgrzymkę „przez naukę, życie i umiejętność patrzenia: naukę czerpaną z przeszłości, nie żyjąc w niej; życie w teraźniejszości, przez chwytanie każdego dnia wszystkich istotnych momentów; a także patrzenie w przyszłość z nadzieją, optymizmem i wiedzą”. Wdrażając w życie wartości promowane przez Ziglara, takie jak szczerość, uczciwość, wiara, miłość i lojalność, będziesz mógł częściej przekonywać więcej osób w sposób bardziej efektywny i etyczny. Poprawione i zaktualizowane wydanie Ziglar o sprzedaży, pełne fundamentalnych zasad dotyczących tej dziedziny, ukazuje ponadczasowe prawdy aktualne w nowym tysiącleciu. Techniki i procedury przedstawione przez Ziglara nie tylko uszczęśliwią twoich klientów i zwiększą twoje dochody, lecz także pomogą zadbać o to, co nieuchwytne – o jakość twojego życia.