Pracownicy wiedzy to między innymi planiści, menedżerowie i informatycy, którzy tworzą i unowocześniają oferowane przez przedsiębiorstwo produkty i usługi. Ich pomysły, umiejętności i doświadczenie często decydują o sukcesie firmy. Mają oni większe znaczenie dla swoich pracodawców i są lepiej opłacani niż inne grupy pracowników.
Z tej książki dowiesz się:
- jak sprawdzić, która grupa pracowników wiedzy ma największe znaczenie dla przedsiębiorstwa;
- jakie działania należy podjąć w celu usprawnienia pracy i zwiększenia wydajności pracowników wiedzy;
- jak wybrać najefektywniejsze urządzenia i technologie wspierające pracowników wiedzy.
Z tej książki dowiesz się:
- jak sprawdzić, która grupa pracowników wiedzy ma największe znaczenie dla przedsiębiorstwa;
- jakie działania należy podjąć w celu usprawnienia pracy i zwiększenia wydajności pracowników wiedzy;
- jak wybrać najefektywniejsze urządzenia i technologie wspierające pracowników wiedzy.