Zarządzanie kluczowymi klientami : jak uzyskać status głównego dostawcy

Peter Cheverton
Zarządzanie kluczowymi klientami : jak uzyskać status głównego dostawcy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Autor prezentuje zarządzania kluczowymi klientami z perspektywy zarówno dostawcy, jak i nabywcy. Szczegółowo omawia najważniejsze elementy tego procesu : identyfikację potrzeb nabywców, wyłonienie grupy kluczowych klientów, przystosowanie firmy do zarządzania kluczowymi klientami, rozwinięcie współpracy z wybranymi partnerami, opracowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, utrzymanie kluczowych klientów.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-88597-27-5, 9788388597275
Wydawnictwo: ABC

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Zarządzanie kluczowymi klientami : jak uzyskać status głównego dostawcy? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie kluczowymi klientami : jak uzyskać status głównego dostawcy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl