Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski
Zarządzanie i planowanie marketingowe
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.

Data wydania: 2008-01-01
ISBN: 978-83-01-15614-5, 9788301156145
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Stron: 216
dodana przez: chudini0505

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Zarządzanie i planowanie marketingowe? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie i planowanie marketingowe. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl