Zmiana jest nowym status quo w dzisiejszym świecie biznesu. Powstały nowe, bardziej efektywne metody zwiększania udziału w rynku i przychodów i ich adaptacja stworzy podział na tych, którzy osiągnęli sukces i na tych, którzy ponieśli porażkę.
W książce Zaangażowany Outsourcing Kate Vitasek, innowatorka i główny autor, proponuje nowy model biznesowy, który przekształci outsourcing w taki sposób, w jaki metodyki Six Sigma i Lean Management przekształciły procesy produkcji w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. W oparciu o badania wspierane przez Uniwersytet Tennessee i Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych Vitasek zidentyfikowała dziesięć błędów typowych dla niemal wszystkich relacji outsourcingowych i pokazuje organizacjom, jak określić na nowo współpracę z partnerami, by zachęcić do innowacyjności, podnieść poziom usług, obniżyć koszty i zwiększyć zysk. Vitasek przedstawia pięć zasad budowania strategii pozyskiwania usług w XXI wieku i pokazuje, jak tworzyć wspólnie z partnerami fundamenty zaangażowanego outsourcingu – jedynego modelu wartego wdrożenia.
Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać biznes w dzisiejszych realiach.
O AUTORACH
Kate Vitasek jest znanym innowatorem, jeśli chodzi o praktykę zarządzania efektywnością. Jej idee znalazły się w ponad 75 artykułach i wielu książkach branżowych. Vitasek jest wykładowcą w Centrum Edukacji Menedżerskiej na Uniwersytecie Tennessee i założycielką firmy Supply Chain Visions. Otrzymała nagrody „Rainmaker” oraz „Woman of International Influence” za innowacyjną postawę.
Mike Ledyard jest menedżerem wysokiego szczebla o olbrzymim doświadczeniu, jeśli chodzi o międzynarodowy outsourcing, produkcję i import. Jest współautorem książki Keeping Score: Measuring the Business Value of Logistics In the Supply Chain. Karl Manrodt jest znanym liderem w obszarze pomiaru efektywności. Opublikował ponad pięćdziesiąt artykułów i jest profesorem nadzwyczajnym na Uniwersytecie Georgia Southern.
OPINIE
Dotychczas firmy przykładały większą wagę do samego zawarcia kontraktu, niż do jego późniejszej realizacji. Przez ostatnie lata jednak rynek dojrzał i dziś już nie wystarczy dobrze podpisać umowę outsourcingową. Umiejętne zarządzanie kontraktem z zewnętrznym dostawcą jest jednym z kluczowych elementów gwarantujących sukces przedsięwzięcia . „Zaangażowany Outsourcing” to źródło użytecznych wskazówek jak uczynić z outsourcingu narządzie gwarantujące trwały rozwój organizacji.
Dotychczas firmy przykładały większą wagę do samego zawarcia kontraktu, niż do jego późniejszej realizacji. Przez ostatnie lata jednak rynek dojrzał i dziś już nie wystarczy dobrze podpisać umowę outsourcingową. Umiejętne zarządzanie kontraktem z zewnętrznym dostawcą jest jednym z kluczowych elementów gwarantujących sukces przedsięwzięcia . „Zaangażowany Outsourcing” to źródło użytecznych wskazówek jak uczynić z outsourcingu narządzie gwarantujące trwały rozwój organizacji.
Anna Zawadzka, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Outsourcing Experts
Analizując wiele publikacji dotyczących outsourcingu zdecydowaliśmy się na „Zaangażowany outsourcing” z uwagi na zbieżne doświadczenia oraz zaprezentowanie outsourcingu z punktu widzenia „praktyków i nauczycieli” Szczególnie polecam tę książkę menadżerom, którzy poszukują efektywnych narzędzi zarządzania, zwłaszcza w czasie ekonomicznych zawirowań.
Leszek Rożdżeński, Prezes Zarządu ItWORKS (dawniej Web Inn)
Książka pokazuje kierunki niezbędnej ewolucji outsourcingu mającej na celu sprostanie oczekiwaniom odbiorców tego rodzaju usług. Skierowana jest szczególnie do czytelników zarówno oferujących, jak i już korzystających z outsourcingu. Innowacyjność jest ważna niezależnie od branży, w której działamy.
Monika Nowecka, Partner, Wiceprezes Zarządu Mazars Polska
Monika Nowecka, Partner, Wiceprezes Zarządu Mazars Polska
Warunkiem rozwoju jest ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań i ulepszanie już sprawdzonych. Książka Zaangażowany Outsourcing wskazuje jak można oszlifować diament – którym bez wątpienia na polskim i światowym rynku jest outsourcing, narzędzie skutecznie wspomagające efektywność organizacji.
Michał Bielawski, Financial Controller Infosys BPO Europe
Książka w znakomity sposób tłumaczy rolę i korzyści płynące ze współpracy z partnerem zewnętrznym oraz pozwala zrozumieć potencjał jaki niesie ze sobą wdrożenie rozwiązań outsourcingowych.
Paweł Wągrodzki, Dyrektor Sprzedaży w Holicon
To kolejna pozycja poszerzającą wiedzę na temat outsourcingu, dając nader praktyczne wskazówki jak działać w procesie outsourcingu co nie jest to zbyt częste wśród zalewu pozycji poprzestających na czysto teoretycznych rozważaniach.
Mec. Radosław Nożykowski, Adwokat współpracujący z Baker&McKenzie
Outsourcing to nie tylko zakup dobrze zestandaryzowanych usług za określoną cenę, jak to ma miejsce w przypadku usług telefonicznych, czy bankowych. Prawdziwy outsourcing to przekazanie firmie zewnętrznej wybranych procesów biznesowych, często kluczowych dla działalności firmy – a to wymaga zbudowania z dostawcą relacji partnerskich, odpornych na zmianę, promujących kreatywność, czyli win-win. To jedna z bardzo niewielu książek o „prawdziwym Outsourcingu”
Michał Kasprzak, Prezes Zarządu InONE
Michał Kasprzak, Prezes Zarządu InONE