Ludzkie oblicze sprzedaży
Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób, w jaki wpływasz na swoje otoczenie, bliskich, dzieci czy szefa, którego po raz kolejny chcesz przekonać, że zasługujesz na podwyżkę. I oczywiście na wszystkich Twoich klientów.
Zastanawiasz się, czy ta książka jest dla Ciebie? Jeśli coś jest dla wszystkich, to w zasadzie dla kogo konkretnie? -- myślisz sobie. Podręcznik ten powstał z myślą o sprzedawcach, choć nie tych, dla których
"klient" równa się "przelew". To książka, która udowadnia, że klient to człowiek! Nawet jeżeli nie zajmujesz się handlem, ale Twoja praca polega na kontaktach z ludźmi, znajdziesz tu bezcenne wskazówki, dotyczące komunikacji.
Gdy klient jest celem działania, sprzedaż będzie jego efektem!
Dbaj o jakość relacji pomiędzy partnerami w biznesie.
Szczerze interesuj się wszystkim, co dotyczy Twojego klienta i jego firmy.
Szanuj prośby i potrzeby klienta, zawsze uważnie go słuchaj.
Zadawaj mu takie pytania, które doprowadzą Cię do celu.
Pamiętaj, że stres ma swój początek w Twoich myślach.
Wyznaczaj sobie realne cele.
Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób, w jaki wpływasz na swoje otoczenie, bliskich, dzieci czy szefa, którego po raz kolejny chcesz przekonać, że zasługujesz na podwyżkę. I oczywiście na wszystkich Twoich klientów.
Zastanawiasz się, czy ta książka jest dla Ciebie? Jeśli coś jest dla wszystkich, to w zasadzie dla kogo konkretnie? -- myślisz sobie. Podręcznik ten powstał z myślą o sprzedawcach, choć nie tych, dla których
"klient" równa się "przelew". To książka, która udowadnia, że klient to człowiek! Nawet jeżeli nie zajmujesz się handlem, ale Twoja praca polega na kontaktach z ludźmi, znajdziesz tu bezcenne wskazówki, dotyczące komunikacji.
Gdy klient jest celem działania, sprzedaż będzie jego efektem!
Dbaj o jakość relacji pomiędzy partnerami w biznesie.
Szczerze interesuj się wszystkim, co dotyczy Twojego klienta i jego firmy.
Szanuj prośby i potrzeby klienta, zawsze uważnie go słuchaj.
Zadawaj mu takie pytania, które doprowadzą Cię do celu.
Pamiętaj, że stres ma swój początek w Twoich myślach.
Wyznaczaj sobie realne cele.