Osoby prowadzące własny biznes bardzo często cierpią na syndrom superprezesa. Uważają, że jeśli chcą odnieść sukces, muszą osobiście doglądać każdego, najmniejszego aspektu działania firmy. Poza kierowaniem przedsiębiorstwem mają być specjalistami w zakresie sprzedaży, technologii, zasobów ludzkich, spraw operacyjnych, logistyki i wielu innych niezbędnych dziedzin. Niepostrzeżenie dzień pracy takiego superprezesa wydłuża się do kilkunastu godzin, a spraw, które osobiście musi załatwić, systematycznie przybywa. Taka strategia działania nie doprowadzi właściciela firmy do sukcesu, a jedynie do wypalenia zawodowego i potężnej frustracji. Brzmi znajomo?
Jeśli tak, to trzymasz w ręku książkę, dzięki której przerwiesz ten magiczny krąg i przestaniesz być własnością swojego przedsiębiorstwa. Na powrót poczujesz się jego właścicielem! Zyskasz więcej czasu, zwiększysz produktywność i przyspieszysz rozwój firmy, nawet przy bardzo skromnym budżecie. Dowiesz się, jak dzięki drobnym, ale konsekwentnym zmianom doprowadzić do kooperacji z wirtualnymi pracownikami. Zdobędziesz wiedzę niezbędną przy ustalaniu, które zadania warto objąć outsourcingiem, a także znajdowaniu, zatrudnianiu, szkoleniu i motywowaniu wirtualnych asystentów oraz zarządzaniu ich działaniami. Przekonasz się, że wirtualna kadra to jak najbardziej realny sposób na zbudowanie wymarzonej firmy odnoszącej imponujące sukcesy!