Własność mediów a public relations na rynku prasowym

Piotr Andrzejewski
Własność mediów a public relations na rynku prasowym
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Głównym celem monografii jest zbadanie relacji między własnością mediów a public relations. Dotyczy to głównie treści przekazu na rynku medialnym, a ściślej prasowym. Pojęcie public relations jest przedstawiane jako kształtowanie treści medialnych oraz kształtowanie lub wspieranie wizerunku kraju i jego interesów przez medialne wpływanie na opinię publiczną. Praca ma charakter interdyscyplinarny, lokując się na pograniczu nauk ekonomicznych studiów nad public relations i medioznawstwa, obejmującego ekonomikę mediów i studia nad systemami medialnymi.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-7417-395-7, 9788374173957
Wydawnictwo: Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Stron: 308

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Własność mediów a public relations na rynku prasowym aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Własność mediów a public relations na rynku prasowym. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl