Wizja marki

David Taylor
Wizja marki
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie. Dzięki temu bez trudu można dowiedzieć się m.in., jak odpowiednio połączyć: potrzeby odbiorcy, ambicje marki, zalety produktu, osobowość marki, Lektura tej książki nie tylko inspiruje do tworzenia oryginalnych rozwiązań, lecz także zachęca do spojrzenia na zadania marketingowe z nowej perspektywy. Przede wszystkim zaś pozwala przystąpić do pracy z jeszcze większym zaangażowaniem i ze świadomością własnych
ISBN: 978-83-7601-570-5, 9788376015705

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Wizja marki? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Wizja marki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl