Ultimate Guide to Electronic Marketing for Small Business

Tom "Antion" Antion
Ultimate Guide to Electronic Marketing for Small Business
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Effective, affordable, low-risk online marketing techniques for small business owners Most small businesses are not taking advantage of the powerful and inexpensive Internet-based marketing tools and techniques that are available to them. These tools and techniques can mean the difference between a viable business and closing up shop. But most of what small business owners hear or read about the Internet applies to large businesses with greater resources than their own, or comes from unreliable or shady sources. The Ultimate Guide to Electronic Marketing for Small Business gives the small business owner or aspiring entrepreneur the real-world tools and tactics to market their small business around the world with little investment and even less risk. Full of practical ideas on reaching new customers and increasing sales, this book will make a real difference in the success rate of small businesses and start-ups everywhere.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-0-471-71870-3, 9780471718703
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Ultimate Guide to Electronic Marketing for Small Business aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Ultimate Guide to Electronic Marketing for Small Business. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl