Spis treści: PODZIĘKOWANIA WSTĘP 1. FUNDAMENTY STRATEGII SPRZEDAŻY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W DOBIE WEB 2.0 (Piotr Ostrowski, Mikołaj Pindelski) 1.1.Ankieta 1.2.Problem badawczy 1.3.Przedmiot badania 1.4.Wprowadzenie danych i sposób kodowania 1.5.Hipotezy badawcze 1.6.Wyniki statystyczne z badania 1.7.Weryfikacja hipotez i wnioski Bibliografia 2. SPOŁECZNOŚCI INWESTORÓW W INTERNECIE (Maria Aluchna) 2.1.Społeczności sieciowe 2.2.Społeczności inwestorskie w Internecie 2.3.Charakterystyka społeczności inwestorów 2.4.Przykłady społeczności inwestorów Bibliografia 3. WYKORZYSTANIE BUDOWANIA SPOŁECZNOŚCI SIECIOWYCH W PROGRAMACH KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W ORGANIZACJACH (Rafał Mrówka) 3.1.Zasady Komunikacji wewnętrznej w organizacji w środowisku sieciowym 3.2.Wolne, niezależne forum pracowników 3.3.Społeczności sieciowe pracowników i klientów 3.4.Program wspierania innowacyjności Bibliografia 4. TWORZENIE MARKI PRACODAWCY Z WYKORZYSTANIEM SPOŁECZNOŚCI SIECIOWYCH (Mikołaj Pindelski) 4.1.Marka pracodawcy 4.2.Zasady tworzenia marki pracodawcy 4.3.Wykorzystanie marki pracodawcy 4.4.Metody analizy marki pracodawcy – wnioski dla wykorzystania społeczności sieciowych Bibliografia 5. CSR 2.0 – SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W DOBIE WEB 2.0 (Justyna Szumniak) 5.1.Web 2.0 5.2.Wykorzystanie Web 2.0 w biznesie 5.3.Społeczna odpowiedzialność biznesu 5.4.CSR 2.0 5.5.CSR 2.0 w praktyce 5.6.Kierunki rozwoju CSR w dobie Web 2.0 Bibliografia PODSUMOWANIE