Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Yves Pigneur, Alexander Osterwalder
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski! Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces? Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich… nieuporządkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych. 470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować! Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie biznesowe, a także przekuwać w dochodowe projekty! Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów! A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze do wykorzystania od zaraz. Tak wygląda nowoczesny podręcznik dla ludzi biznesowego czynu! A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera!
Szablon
  • Definicja: Model biznesowy (18)
  • Dziewięć elementów fundamentalnych (20)
  • Szablon modelu biznesowego (48)
Schematy
  • Rozdzielanie (60)
  • Długi ogon (70)
  • Platformy wielostronne (80)
  • FREE jako model biznesowy (92)
  • Otwarte modele biznesowe (112)
Projekt
  • Z inspiracji klienta (130)
  • Kreowanie pomysłów (138)
  • Myślenie wizualne (150)
  • Tworzenie prototypów (164)
  • Opowiadanie historii (174)
  • Scenariusze (184)
Strategia
  • Otoczenie modelu biznesowego (204)
  • Ocena modelu biznesowego (216)
  • Perspektywy modelu biznesowego (230)
  • Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi (236)
Proces
  • Proces projektowania modelu biznesowego (248)
Perspektywa
  • Perspektywa (266)
Posłowie
  • Skąd się wzięła ta książka? (278)
  • Bibliografia (280)
Tytuł oryginalny: Business Model Generation. A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers
Data wydania: 2012-02-13
ISBN: 978-83-246-3059-2, 9788324630592
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 288
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Autor

Yves Pigneur Yves Pigneur
Urodzony w 1954 roku w Belgii
Dr Yves Pigneur jest współautorem książki Tworzenie modeli biznesowych i wykładowcą w katedrze zarządzania i systemów informatycznych Uniwersytetu w Lozannie. Pełnił także funkcję profesora wizytującego w placówkach naukowych mieszczących się w Stan...

Pozostałe książki:

Model biznesowy. TY Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
Wszystkie książki Yves Pigneur

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@proseed
@proseed
2011-08-29
Lektury przedsiębiorcy

Ta książka to efekt wspólnej pracy 470 praktyków, którzy analizowali modele biznesowe firm z całego świata. Publikacja w niezwykle przemyślany i dobrze zwizualizowany sposób tłumaczy, gdzie i w którym momencie powstaje w firmie przewaga konkurencyjna. To nie jest klasyczna książka biznesowa ‒ przypomina bardziej album z graficznie rozpisanymi case studies zamiast zdjęć.

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl