The Advertised Mind

Erik Du Plessis
The Advertised Mind
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

In "The Advertised Mind," the author draws on information about the working of the human brain from psychologists, neurologists, and artificial intelligence specialists to suggest why "ad-liking" is such an important factor in establishing a firm memory of an advertisement and predisposing consumers to buy the brand that is being advertised.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-0-7494-4366-5, 9780749443665
Język: angielski
Wydawnictwo: Kogan Page
Kategoria: Psychologia
Stron: 256

Autor

Erik Du Plessis Erik Du Plessis
Urodzony w 1950 roku
Erik du Plessis jest prezesem Millward Brown South Africa i autorem książki „Zareklamowany umysł: przełomowe spostrzeżenia na temat tego, jak nasze mózgi reagują na reklamę” w 2005 roku. Specjalizuje się w badaniach marki i reklamy. Erik był również...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę The Advertised Mind? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka The Advertised Mind. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl