Autor podaje krytycznej analizie zjawisko reality show w Polsce i na świecie. Dowodzi, że ten megagatunek niesie ze sobą zagrożenia, ale przede wszystkim ujawnia nowe szanse komunikowania się za pomocą mediów.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-83-242-0400-7, 9788324204007
Wydawnictwo: Universitas
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Telewizja i jej gatunki po "Wielkim Bracie"? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Telewizja i jej gatunki po "Wielkim Bracie". czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?