Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcję i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej telesprzedaży autorstwa Josiane Feigon pomoże ci osiągnąć to wszystko, a nawet więcej.Program bazuje na dziesięciu łatwych do nauczenia się, niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Proste procesy, przedstawione krok po kroku w poradniku Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet, pomogą ci:Pokonać paraliż w zakresie sprzedaży i to na dobre!Poznać i stosować szybkie zajawki dźwiękowe, które przykuwają uwagę potencjalnych klientów.Zadawać pytania, które odkrywają prawdziwe potrzeby klientów.Nawigować wokół przeszkód i stróżów dostępu, aby dotrzeć do decydentów i osób z kompetencjami zakupu!Poświęcać więcej czasu na to, co potrafisz najlepiej sprzedawanie i wyeliminować żmudne, nieprzynoszące zysków czynności.Przekształcić frustrację w sukces i sprzedaż!Czy jesteś gotów stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet i podbij świat sprzedaży!Telesprzedawcy wykonują tygodniowo średnio dwieście wychodzących rozmów telefonicznych i e-maili, w każdej chwili ryzykując odrzucenie. Będąc telesprzedawcą w labiryncie boksów, z telefonem jako jedynym towarzyszem, możesz się czuć odizolowany i pozbawiony motywacji.Ta książka będzie twoim prawdziwym przyjacielem i kompanem, towarzysząc ci w twoim boksie i pomagając wprowadzić kilka prostych zmian takich jak opracowanie nowego zdania otwierającego, przygotowanie oryginalnego szablonu poczty elektronicznej czy ułożenie świeżych pytań które pozwolą powstrzymać odkładanie słuchawek i spotykanie się z odmową oraz przekształcić kontakty w nowych potencjalnych klientów i snalizowane sprzedaże.[fragment]***Josiane Chriqui Feigon jest prezesem i założycielem TeleSmart Communications, międzynarodowej firmy szkoleniowej i konsultingowej specjalizującej się w telesprzedaży. Jest autorką popularnego blogu Cubicle Chronicles (Kroniki Boksu); jej artykuły publikowały Selling Power, Call Center Magazine oraz inne czasopisma branżowe.