Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania na żywo oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.• Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności• Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw• Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej• Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta• Typologie klientów i zasady ich obsługi• Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach• Wskazówki dla menedżerów sali• Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny• Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej