Sztuka usługiwania. Jak być dobrym kelnerem

Aldona Janasik, Dorota Zarczuk
Sztuka usługiwania. Jak być dobrym kelnerem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania na żywo oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.• Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności• Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw• Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej• Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta• Typologie klientów i zasady ich obsługi• Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach• Wskazówki dla menedżerów sali• Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny• Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
ISBN: 978-83-8102-018-3, 9788381020183
Wydawnictwo: CeDeWu

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Sztuka usługiwania. Jak być dobrym kelnerem nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Sztuka usługiwania. Jak być dobrym kelnerem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl