W czasie gdy kreatywność i innowacja są siłą napędową dla Nowej Ekonomii, Kelley pokazuje jak się to robi w IDEO - i jak firmy mogą się nauczyć tworzyć produkty i uslugi, których wszyscy potrzebujemy. Jeśli próbujesz stworzyć nowy produkt, Sztuka Innowacji da ci odpowiednie metody. Bruce Nussbaum, Business Week Wszyscy mówią o innowacji i kreatywności, natomiast IDEO po prostu to robi. Sztuka Innowacji dostarcza skutecznych i szczegółowych metod, jak budować kulturę innowacji, która powoduje, że kreatywność staje się efektywnym sposobem działania firmy. Dobrze opisane praktyki zarządzania czynią z tej książki wspaniałą lekturę dla każdego, kto chciałby usprawnić swoje działania. Prof. Jeffrey Pfeffer, Stanford Bisiness School Gwałtowne zmiany w otoczeniu biznesu, wynikające z rewolucji technologicznej zmuszają firmy do stałego wprowadzania wszelkiego typu innowacji. Przedsiębiorstwa nie rozumiejące znaczenia innowacji skazane są na utratę pozycji na rynku. Tworzenie i wdrożenie innowacji wymaga specjalnej wiedzy na temat efektywnych i skutecznych technik zarządzania tym procesem. Sztuka Innowacji prezentuje w jasny i przejrzysty sposób istotę projektowania innowacji, zawiera liczne przykłady ilustrujące sposób projektowania, odpowiadający świadomym i nie uświadomionym wymaganiom użytkowników, wskazuje metody poznania oczekiwań klienta, które musi spełniać projektowany wyrób, akcentuje na rolę prototypów w nowoczesnym projektowaniu jako formy potwierdzenia słuszności przyjętej koncepcji. Sztukę Innowacji polecam wszystkim dążącym do uzyskania sukcesu na konkurencyjnym rynku. Prof. dr hab. Krystyna Cholewicka-Goździk Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego Sztuka Innowacji uczy kreatywnego myślenia i prowadzenia zespołów w taki sposób, aby wydobyć z nich twórcze pomysły, lecz przede wszystkim, jest to książka, która demistyfikuje proces twórczy. Większość ludzi uważa, że kreatywne osoby spotyka się niezmiernie rzadko. Tom Kelley, jeden z szefów czołowej firmy projektowej świata