Systemy promocji przedsiębiorstw

Marek Drzazga
Systemy promocji przedsiębiorstw
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Promocja - rozumiana jako system służący do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem ?? nabrała szczególnego znaczenia na przełomie wieków XX i XXI. Wynika to w dużej mierze z faktu, że w wielu wysoko rozwiniętych państwach zaostrzyła się konkurencja na rynku ze względu na rosnące podobieństwo produktów i trudności w odróżnianiu się od konkurentów przy użyciu takich instrumentów marketingu-mix, jak produkt, cena czy dystrybucja. Dlatego wiele przedsiębiorstw stara się uzyskać przewagę konkurencyjną lub zachować swoją pozycję rynkową, prowadząc działania promocyjne. Celem tych działań jest stworzenie unikatowej propozycji komunikacyjnej dla produktów własnych danego przedsiębiorstwa.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-208-1599-3, 9788320815993
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Stron: 180

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Systemy promocji przedsiębiorstw aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Systemy promocji przedsiębiorstw. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl