Jak bronić się przed technikami manipulacyjnymi stosowanymi w hipermarketach i oszczędzać pieniądze?Ujawniamy sekrety hipermarketów!UWAGA! Nie czytaj tej oferty, jeśli jesteś osobą, która zawsze panuje nad swoim portfelem i w pełni świadomie robi zakupy. Szkoda Twojego czasu. Jeśli jesteś zadowolony z wydatków ponoszonych w hipermarketach i wydajesz dokładnie tyle, ile planujesz to nie jest wiedza dla Ciebie i do niczego Ci się nie przyda.Pozwól, że zadam Ci kilka pytań: Czy chcesz zaoszczędzić swoje pieniądze? Czy chcesz kupować tylko i wyłącznie to, na co masz w danej chwili ochotę i co faktycznie jest Ci potrzebne, a nie to, co chcą Ci wcisnąć? Czy nie chcesz płacić już tak dużych sum pieniędzy i zabierać ze sobą długich paragonów? Czy chcesz wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas robienia zakupów? Czy chcesz wiedzieć, jak zaoszczędzić swój cenny czas? Czy chcesz nabyć umiejętność rozpoznawania fałszywych promocji? Czy chcesz zacząć dostrzegać wszelkie manipulacje i stać się bardziej świadomym konsumentem? Jeśli tak przeczytaj specjalną wiadomość od Arkadiusza Podlaskiego, autora ebooka:Tę publikację kieruję przede wszystkim do osób, które chcą kontrolować swoje wydatki, udając się do hipermarketów. Moim celem jest, abyś, jako klient, świadomie podejmował decyzje o włożeniu kolejnego produktu do koszyka. Warto też przeczytać tę książkę choćby ze zwykłej konsumenckiej ciekawości. Każdy z nas codziennie dokonuje różnych zakupów. Część z nich zapewne dokonywana jest w hipermarketach. Warto zatem wiedzieć, jak jesteśmy manipulowani każdego dnia, w każdej minucie, w każdej sekundzie naszego życia.Nareszcie jest publikacja, która odkrywa triki stosowane przez hipermarkety. Znajdziesz w niej odpowiedzi na pytania: Czy cierpisz na shopoholizm lub czy jesteś nim zagrożony? Dlaczego w hipermarketach nie ma zegarów? Dlaczego chleb jest zawsze na końcu sklepu? Jak (i dlaczego akurat tak) hostessy prowadzą dialog z klientem? Kiedy jesteś wprowadzany w błąd? Jak w łatwy sposób zmanipulować konsumentem, modyfikując cenę produktu? Jak wyglądają fikcyjne promocje? Czy programy lojalnościowe są cokolwiek warte? Kiedy najbardziej jesteś narażony na zakupy impulsowe? Czego jeszcze dowiesz się z ebooka? Jak w hipermarketach działa reguła wzajemności? Jak wykorzystywany jest tzw. społeczny dowód słuszności? Jak działa reguła niedostępności? Co to jest efekt aureoli? Czy istnieją magiczne słowa i slogany? UWAGA! Nie zamawiaj tego ebooka, jeśli jesteś zadowolony z wydatków ponoszonych w hipermarketach i wydajesz dokładnie tyle, ile planujesz. Do niczego Ci się nie przyda. Jeżeli jest odwrotnie to ebook napisany dla Ciebie.