Strategie zarządzania na rynku mediów to wyjątkowo ciekawa lektura. Autorka wtajemnicza czytelników w koncepcje zarządzania, ukazując ich znaczenie dla wielu sektorów przemysłu medialnego - telewizji, radia, prasy, branży muzycznej, filmowej i wydawniczej. Każde zagadnienie teoretyczne popiera przykładami z działalności takich gigantów, jak: BBC, Endemol czy CNN.
Dzięki niniejszej książce dowiesz się, jak zarządzać na rynku mediów.
Zestawienie teorii zarządzania z kluczowymi zagadnieniami związanymi z przemysłem medialnym sprawia, że ta książka jest godna polecenia szefom spółek medialnych, wydawcom, kierownikom produkcji, studentom szkót artystycznych i ekonomicznych.
Dzięki niniejszej książce dowiesz się, jak zarządzać na rynku mediów.
Zestawienie teorii zarządzania z kluczowymi zagadnieniami związanymi z przemysłem medialnym sprawia, że ta książka jest godna polecenia szefom spółek medialnych, wydawcom, kierownikom produkcji, studentom szkót artystycznych i ekonomicznych.