Strategia marketingowa. Instrukcja budowa silnej marki

Maciej Tesławski
Strategia marketingowa. Instrukcja budowa silnej marki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategie marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym.

Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które drogi czytelniku możesz spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze, pytania ze strony recenzentów, współautorów opatrzone podpowiedziami i sugestiami ze strony autora, pomagają zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
Data wydania: 2015-03-18
ISBN: 978-83-63566-41-8, 9788363566418
Wydawnictwo: Słowa i Myśli - wydawnictwo
Stron: 284
dodana przez: Vernau

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Strategia marketingowa. Instrukcja budowa silnej marki nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategia marketingowa. Instrukcja budowa silnej marki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl