O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategie marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym.
Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które drogi czytelniku możesz spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze, pytania ze strony recenzentów, współautorów opatrzone podpowiedziami i sugestiami ze strony autora, pomagają zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które drogi czytelniku możesz spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze, pytania ze strony recenzentów, współautorów opatrzone podpowiedziami i sugestiami ze strony autora, pomagają zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.