Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konsumentów

Michael E. Porter
Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konsumentów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

*jak poznać słabe i silne strony własnego przedsiębiorstwa?*jak zdobywać informacje o konkurentach i otoczeniu, w którym działasz?*jakie strategie stosować i kiedy?*jak wyszukiwać okazje do skutecznego konkurowania?*jak konkurować, żeby wejść na rynek ,a jak żeby się na nim utrzymać?Jeśli chcesz skutecznie działać na rynku to koniecznie przeczytajtę książkę.
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-208-1307-4, 9788320813074
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konsumentów nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konsumentów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl