Śmierć taniej, radosnej twórczości!
Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
Ścieżka kariery w branży reklamowej
Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.
My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.
Oto jego wskazania:
szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
testowanie pomysłów -- praca zespołowa i grupy focusowe,
metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
budowanie reklam rysunkowych,
prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.
Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
Ścieżka kariery w branży reklamowej
Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.
My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.
Oto jego wskazania:
szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
testowanie pomysłów -- praca zespołowa i grupy focusowe,
metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
budowanie reklam rysunkowych,
prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.