Sport Public Relations

G. Clayton Stoldt
Sport Public Relations
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Useful as a textbook for students studying sport communications and public relations, this text also serves as a reference for sport public relations, media relations, and communications personnel. It outlines the basics of public relations, including the differences between public relations and marketing, and focuses on the importance of public relations in sport, including issues related to reputation management, campaign planning and media relations. It discusses the legal and ethical issues sport PR professionals may encounter, and also presents actual examples in which sport communication work was used for specific purposes to demonstrate how the field of sport PR has developed and its importance to effective sport management.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-7360-5340-2, 9780736053402
Język: angielski
Wydawnictwo: Human Kinetics

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Sport Public Relations? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Sport Public Relations. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl