Small Screens Big Ideas

J. Thumim
Small Screens Big Ideas
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This text offers exploration, based on case studies, of television's complex formative period - the 1950s. It discusses television's role in the construction of national and gender identities and its relation to other media such as theatre, film and radio.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-1-86064-682-9, 9781860646829
Język: angielski
Wydawnictwo: I.B. TAURIS

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Small Screens Big Ideas aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Small Screens Big Ideas. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl