Książka ta to napisany przystępnym językiem przewodnik każdego handlowca po procesie sprzedaży. Skupia się na konkretnych sytuacjach, problemach i sposobach ich rozwiązania. Pokazuje, w jaki sposób podnieść skuteczność działań na każdym etapie sprzedaży, a z drugiej strony jak unikać najczęściej popełnianych przez sprzedawców błędów. Poradnik opisuje również, w jaki sposób skutecznie budować wiarygodność i pewność siebie.
Dzięki niemu dowiesz się: jak sprzedawać z zyskiem w okresie spowolnienia gospodarczego, co możesz zrobić, aby natychmiast poprawić wyniki sprzedażowe oraz jak zarobić więcej w krótszym czasie.
W książce znajdują się liczne przykłady, wskazówki oraz zadania, które pomogą ci m.in. wyznaczyć bardziej motywujące cele, stworzyć skuteczny plan sprzedażowy, przygotować przekonującą prezentację handlową lub zwiększyć zyski. Wybrane przykłady i rady zilustrowane są dowcipnymi rysunkami, co pomaga zrozumieć omawiane zasady.
Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?
- udziela odpowiedzi na najbardziej nurtujące sprzedawców pytanie: jak zarobić więcej mniejszym kosztem?
- doradza, jak wykorzystując podstawowe techniki skutecznej perswazji, oddziaływać na potencjalnych nabywców i klientów tak, by wciąż korzystali z twoich usług
- prezentuje sprawdzone metody stosowane przez najlepszych handlowców
- przejrzyście podsumowuje wiedzę i pozwala ją lepiej przyswoić
- zawiera ćwiczenia i przykłady z życia wzięte, które pokazują jak zastosować teorię w praktyce
O autorach:
Jeremy Cassell, Tom Bird – doświadczeni handlowcy, wieloletni pracownicy różnych sektorów sprzedaży m.in. w firmach L’Oréal i Pepsi. Obecnie konsultanci i trenerzy w firmie RTP, która świadczy usługi doradcze dla biznesu – współpracowała dotąd m.in. z IBM, Nokią czy Sodexo.