Simply Better Winning & Keeping Customers by Delivering W

Patrick Barwise, Sean Meehan
Simply Better Winning & Keeping Customers by Delivering W
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

In this Ĺźradically conservativeĹź book, the authors advocate a Ĺźback-to-basicsĹź approach to marketing that replaces the relentless quest for differentiation with a relentless focus on these types of basic customer needsThe authorsĹź research shows that most companies have been ignoring the basics for too long.At the heart of the authorsĹź approach is a view of why customers buy what they do. Barwise and Meehan argue that marketers must understand what customers want from the entire product or service category. So rather than focus on new luxury attributes for a specific car Ĺźmarketers need to understand what basic needs customers have for automobiles in general (ie: safety, handling, etc). Once they figure that outĹźthey need to deliver on those basic needs better than everyone else.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-0-87584-398-8, 9780875843988
Język: angielski
Wydawnictwo: Harvard Business School Press

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Simply Better Winning & Keeping Customers by Delivering W nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Simply Better Winning & Keeping Customers by Delivering W. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl