Nie martw się... zabłyśnij! W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zamienić swoją następną prezentację w spektakularny sukces - nawet, jeśli sama myśl o tym, że masz stanąć przed publicznością przyprawia cię o drżenie. W "S.O.S - Prezentacja!" znany specjalista ds. komunikacji, Mark Wiskup, opisuje, w jaki sposób szybko, zwięźle i dobrze się przy tym bawiąc (tak, tak!) możesz sprzedać swoje pomysły każdej publiczności. Dzięki tej pełnej unikalnych wskazówek książce, przedstawiającej dziewięć łatwych i "bezbolesnych" kroków, które uczynią z ciebie wspaniałego mówcę, dowiesz się: - jak opracować "Power Sound Bite" (krótkie, mocne wyrażenie), przyciągające uwagę słuchaczy i ogniskujące twoją wypowiedź. - jak optymalnie wykorzystać program PowerPoint - omijając jego pułapki - jak unikać pozornie nieszkodliwych słów i zwrotów, które mogą zwrócić publiczność przeciwko tobie - jak zakończyć wypowiedź powalającym ich na kolana "Mocnym Zakończeniem" - jak wygrać bitwę pytań i odpowiedzi, poradzić sobie z najbardziej kłopotliwymi pytaniami i "najtrudniejszymi" słuchaczami. Mark Wiskup jest zawodowym instruktorem ds. komunikacji i prezesem Wiskup Communications. Podróżuje dużo po kraju, pracując z pracownikami szczebla kierowniczego, menedżerami, zespołami ds. sprzedaży i personelem obsługi klienta. Jest prezenterem telewizyjnym i właścicielem przedsiębiorstwa produkcji medialnych. Posiada dyplomy UCLA (University of California, Los Angeles) i Northwestern University. Wraz ze swą żoną, Renee, mieszka w Tampa na Florydzie. Szczyci się, że jest ojcem dwójki dzieci, oraz tym, że był kierowcą Iana Andersona i zespołu rockowego Jethro Tull. Opinie: "Czy to w przypadku składania ofert potencjalnym klientom, rozmów biznesowych, czy prowadzenia firmy - najlepszym rozwiązaniem jest mówienie wprost. S.O.S - Prezentacja! wskaże ci właściwą drogę" - Tony DiBenedetto, prezes Tribridge, Inc. "Lekka, napisana z poczuciem humoru i bardzo pomocna książka dla każdego, kto pragnie stać się lepszym mówcą" - Barry M. Alpert, dyrektor zarządzający w Raymond James & Associates, Inc., bankowość inwestycyjna Mark Wiskup jest uznanym ekspertem ds. komunikacji, prowadzącym prezentacje dla wielu firm z listy Fortune 500 w USA. Jest prezesem Wiskup Communications.