Rozmowa z klientem

Judi James
Rozmowa z klientem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W dobie trudnego rynku umiejętność przekonywającej komunikacji staje się podstawą sukcesu handlowego firmy. Dobra obsługa klienta to dziś osobna dziedzina wiedzy, wykraczająca daleko poza slogany w rodzaju: "Klient ma zawsze rację."Kolejne rozdziały książki poświęcone są następującym zagadnieniom: * Jak prawidłowo ocenić klienta - kim jest i jakie są jego potrzeby? * Jakimi zasadami kierować się w obsłudze interesantów? * Skąd się biorą "urodzone potwory", "cisi mordercy" i "wiecznie niezadowoleni" * Jak panować nad sobą, zdobywając jednocześnie zaufanie trudnych klientów? * Jak precyzyjnie przekazać to, co naprawdę myślisz, zachowując jednocześnie formy i unikając słów zapalnych, ględzenia oraz żargonu * Jak radzić sobie z niewidocznymi interesantami, których trzeba obsłużyć przez telefon?
ISBN: 978-83-85292-45-6, 9788385292456
Wydawnictwo: Petit

Autor

Judi James Judi James Judi James - autorka stałej kolumny w Independent i Mail on Sunday oraz popularnych poradników, od 15 lat prowadzi kursy i szkolenia dla wiodących brytyjskich firm poświęcone mowie ciała, pozytywnemu wizerunkowi, motywacji, walce ze stresem i umieję...

Pozostałe książki:

Mowa ciała w pracy Rozmowa z klientem Więcej czasu, mniej stresu. Jak odzyskać 2 godziny dziennie tylko dla siebie
Wszystkie książki Judi James

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Rozmowa z klientem? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Rozmowa z klientem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl