Wprowadzenie do lektury
ROKSOLANKI
UKOCHANYM OBLUBIEŃCOM B. Z. i K. D.
DZIEWOSŁĄB
PIERWSZEGO CHÓRU, PANIEŃSKIEGO
PIERWSZA: PNEUMELLA
DRUGA: TYMORYNNA
TRZECIA: HELENORA
CZWARTA: LICYDYNA
PIĄTA: POMOZJA
SZÓSTA: KORONELLA
SIÓDMA: LENERULLA
ÓSMA: DORYMUNDA
DZIEWIĄTA: CYCERYNA
DZIESIĄTA: HADRYZJA
JEDENASTA: POSCYLLA
DWANASTA: BERNETIS
TRZYNASTA: BONORELLA
CZTERNASTA: CYPRYNA
PIĘTNASTA: BELLONIA
SZESNASTA: MAJORANNA
SIEDMNASTA: MARANTULA
OŚMNASTA: ANTONILLA
WTÓREGO CHÓRU, MŁODZIEŃSKIEGO
PIERWSZY: HELIODOR
DRUGI: AMARANT
TRZECI: HILARION
CZWARTY: CYPARYS
PIĄTY: SYMNOZYM
SZÓSTY: HIPOLIT
SIÓDMY: AURELI
ÓSMY: TEOFIL
DZIEWIĄTY: HALCJON
DZIESIĄTY: EUZEBI
JEDENASTY: LUBOMIR
DWUNASTY: ANZELM
TRZYNASTY: KRYSPINUS
CZTERNASTY: SYMEON
PIĘTNASTY: HEBRONI
SZESNASTY: NARCYSSUS
SIEDMNASTY: ANDRONIK
OŚMNASTY: BINEDA
DZIEWIĘTNASTY: GRACJAN
DWUDZIESTY: MELANI
DWUDZIESTY PIERWSZY: SEWERYN
DWUDZIESTY WTÓRY: ALEKSY
DWUDZIESTY TRZECI: SEFERYN
DWUDZIESTY CZWARTY: HANIEL
DWUDZIESTY PIĄTY: OSTAFI
DWUDZIESTY SZÓSTY: SERAPION
DWUDZIESTY SIÓDMY: FILORET
DWUDZIESTY ÓSMY: JOWIAN
DWUDZIESTY DZIEWIĄTY: TYMOS
TRZYDZIESTY: HIACYNT
TRZYDZIESTY PIERWSZY: LEONDARY
TRZECI CHÓR, PANIEŃSKI
PIERWSZA: LEONELLA
DRUGA: AMORELLA
TRZECIA: CELERYNA
CZWARTA: JANELLA
PIĄTA: PAWENCJA
SZÓSTA: TAMILLA
SIÓDMA: PAŁACHNA
ÓSMA: JOSARIS
DZIEWIĄTA: PROCERYNA
DZIESIĄTA: BOHYMNIA
JEDENASTA: MUGILINDA
DWANASTA: IZABELLA
TRZYNASTA: SPIRYZYNA
CZTERNASTA: DRUZYLLA
PIĘTNASTA: MARELLA
SZESNASTA: TERTULIA
SIEDMNASTA: ROZALIA
OŚMNASTA: PETROLINA
DZIEWIĘTNASTA: PULCHERIA
DWUDZIESTA: HALCYDIS
Komentarze
Komentarz edytorski
I. Wykaz znaków i skrótów przyjętych w edycji
II. Opis źródeł
III. Zasady transkrypcji
IV. Aparat krytyczny
Objaśnienia
Słownik wyrażeń archaicznych
Indeks imion roksolańskich panien i młodzieńców
Indeks incipitów pieśni
Zestawienie wersyfikacyjne
Aneks