Retailization

L. Thomassen
Retailization
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Welcome to the age of the retailer. With annual revenues of $60 billion, Procter & Gamble is the largest brand manufacturer in the world, yet its proceeds are dwarfed by Wal-Martthey are at the mercy of retailers. Retailization illustrates how brand power is slowly and inexorably being replaced by retailer power. Many brands, though, lack the tools needed to prevent them becoming trapped between massive, global retailers and well-informed, demanding shoppers. In this new retail-centric world, marketing as we know it is being severely challenged, and there is an overwhelming need for fresh thinking and new tactics. Retailization is a call for brand managers to radically reinvent how they reach their customers. Based on a "Retailization" study conducted by A.C. Nielsen, it reveals how the world's most successful brands sell themselves in today's evolving marketplace. It provides brand managers revitalizing techniques that will redefine the way they think about and use marketing.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-0-7494-5336-7, 9780749453367
Język: angielski
Wydawnictwo: Kogan Page

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Retailization? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Retailization. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl