Reputation Management

John Doorley
Reputation Management
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This book is a how-to guide for professionals and students in corporate communications that rests on the premise that corporate reputations can be measured, monitored, and managed. Organized by corporate communication divisions (media relations, employee communication, and investor relations, for example), the book provides practitioners and students with a field-tested guide to corporate reputation problems such as leaked memos, unfair treatment by the press, and negative rumors--and it is that rare book that focuses on practical solutions.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-415-97471-4, 9780415974714
Język: angielski
Wydawnictwo: Taylor & Francis

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Reputation Management aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Reputation Management. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl