Relacje z klientem : marketing partnerski

Ian Gordon
Relacje z klientem : marketing partnerski
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W książce autor radzi, jak planować marketing partnerski i podaje przykłady sprawdzonych technik wprowadzania go do praktyki firmy; opisuje narzędzia określania obecnej struktury nabywców, obecnej i przyszłej opłacalności każdego z nich oraz powody nagradzania, dyscyplinowania i rezygnacji z klientów; wyjaśnia różnice między klientami instytucjonalnymi a konsumentami oraz prezentuje proces planowania partnerstwa z tymi grupami; bada wpływ technologii informacyjnej na praktykę marketingową; rozwija koncepcję partnerstwa firmy, włączając do niej pracowników, dostawców, inwestorów i innych uczestników łańcucha partnerstwa; przytacza liczne przykłady. Książka przeznaczona jest dla studentów i wykładowców uczelni różnego typu, a także może być cenną lekturą dla menedżerów.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-208-1320-3, 9788320813203
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Relacje z klientem : marketing partnerski aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Relacje z klientem : marketing partnerski. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl