Public relations : teoria i studia przypadków

Dariusz Tworzydło
Public relations : teoria i studia przypadków
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie teoretycznych aspektów public relations oraz przykładów sytuacji, które zdarzająsię w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Książka zawiera ponadto terminologię oraz kluczowe pojęcia z zakresu PR. Zamierzeniem autora było przekazanie zarówno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, która umożliwi rozwiązywanie problemów pojawiających się w praktyce zawodowej. Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations oraz bariery, jakie pojawiają się w trakcie jej wdrażania. Rozdział drugi zawiera analizę wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono się przede wszystkim na elementach ściśle związanych z prezentowanymi w dalszej części studiami przypadków. Rozdział trzeci stanowi zestawienie przykładów do rozwiązania w formie case study oraz opracowań do analizy.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-87658-41-0, 9788387658410
Wydawnictwo: WSIiZ

Autor

Dariusz Tworzydło Dariusz Tworzydło
Urodzony 28 stycznia 1974 roku w Polsce (Brzozów)
Dariusz Tworzydło – polski ekonomista, doktor habilitowany nauk społecznych w dyscyplinie nauki o mediach, profesor WSIiZ w latach 2003–2006, ekspert z zakresu ekonomii, badań społecznych i public relations. Fot. Tadeusz Poznak-źródło: @Link

Pozostałe książki:

Komunikowanie organizacji w kryzysie Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0 Public relations : teoria i studia przypadków Public relations w teorii i praktyce Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Wszystkie książki Dariusz Tworzydło

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Public relations : teoria i studia przypadków aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Public relations : teoria i studia przypadków. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl