Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny

Jason Fried, Matthew Linderman
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Dowiedz się, jak projektować witryny WWW,
których goście będą czuć się jak w domu Odpowiednio zaprojektuj formularze i elementy nawigacyjne Uprość do maksimum proces wyszukiwania informacji na stronie Zredaguj czytelne komunikaty i instrukcje Każdy z nas z pewnością odwiedził kiedyś witrynę, w której nawigacja była koszmarem, znalezienie potrzebnej informacji graniczyło z cudem, a wypełnienie formularza przypominało wypełnianie papierów w urzędach. Nieśmiertelny "Błąd 404" nabiera już znaczenia symbolicznego, jak paragraf 22. Co więc zrobić, aby nie powielić tych błędów podczas projektowania własnej witryny? Odpowiedź wydaje się prosta -- unikać tego, co irytuje nas na innych stronach. Jednak zaprojektowanie witryny WWW, która będzie przyjazna dla użytkownika, okazuje się zdecydowanie trudniejsze. Jeśli stoisz przed takim wyzwaniem, sięgnij po książkę "Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach. Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny". Znajdziesz w niej informacje, dzięki którym tworzona przez Ciebie witryna WWW będzie czytelna i łatwa w nawigacji. Czytając tę książkę, nauczysz się tworzyć łatwo zrozumiałe dla każdego komunikaty o błędach, funkcjonalne i odpowiednio działające mechanizmy wyszukiwawcze, a dla osób, które mimo to zabłądzą na Twojej witrynie -- przejrzyste instrukcje. Zasady projektowania defensywnego Tworzenie czytelnych komunikatów o błędach Pisanie zrozumiałych instrukcji Projektowanie odpowiednio działających formularzy Upraszczanie działania mechanizmów nawigacyjnych Mechanizmy wyszukiwawcze Jeśli zależy Ci na satysfakcji i wygodzie klientów odwiedzających Twoją witrynę, ta książka jest Twoją lekturą obowiązkową.
Data wydania: 2005-08-01
ISBN: 978-83-7361-934-0, 9788373619340
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION
Stron: 254

Autor

Jason Fried Jason Fried
Urodzony 7 kwietnia 1974 roku w USA (Chicago)
Jest współzałożycielem i prezesem 37signals, firmy z siedzibą w Chicago, która buduje internetowe narzędzia zwiększające produktywność, które według nich "robią mniej niż konkurencja - celowo". Opracował także framework Ruby on Rails oparty na licen...

Pozostałe książki:

Rework REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny
Wszystkie książki Jason Fried

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

BA
@bartekd
2009-10-03
10 /10
Przeczytane User Experience

Cytaty z książki

O nie! Książka Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl