Ta książka to kamień milowy
w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmy Poznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej. Książka "Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników" to II tom epokowej trylogii Portera, przełożony na 13 języków, rozprowadzony w 30 wydaniach. Dowiedz się, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją środowisk akademickich i menedżerów: jak odróżniać działania, które powiększają wartość firmy, od tych, które są zbędne, jak uzyskać trwałą przewagę kosztową, jak zaoferować maksymalnie użyteczne produkty i usługi, jak przejąć rynek zdominowany przez silniejszego konkurenta, kiedy opłaca się koncentrować działalność firmy w wybranym segmencie, jak rozpoznawać "dobrych" konkurentów, czyli tych, którzy umacniają pozycję innych firm na rynku, jak wprowadzać nowe substytuty tradycyjnych i powszechnie akceptowanych produktów, jak wykorzystać siłę dóbr komplementarnych: strategia sprzedaży pakietowej. "Porter zawarł w tej książce wszystko, co trzeba wiedzieć o zasadach konkurowania.
Tę wiedzę należy jak najszybciej upowszechnić." Antitrust Law & Economics Review
w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmy Poznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej. Książka "Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników" to II tom epokowej trylogii Portera, przełożony na 13 języków, rozprowadzony w 30 wydaniach. Dowiedz się, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją środowisk akademickich i menedżerów: jak odróżniać działania, które powiększają wartość firmy, od tych, które są zbędne, jak uzyskać trwałą przewagę kosztową, jak zaoferować maksymalnie użyteczne produkty i usługi, jak przejąć rynek zdominowany przez silniejszego konkurenta, kiedy opłaca się koncentrować działalność firmy w wybranym segmencie, jak rozpoznawać "dobrych" konkurentów, czyli tych, którzy umacniają pozycję innych firm na rynku, jak wprowadzać nowe substytuty tradycyjnych i powszechnie akceptowanych produktów, jak wykorzystać siłę dóbr komplementarnych: strategia sprzedaży pakietowej. "Porter zawarł w tej książce wszystko, co trzeba wiedzieć o zasadach konkurowania.
Tę wiedzę należy jak najszybciej upowszechnić." Antitrust Law & Economics Review