Programowanie gier w DirectX

Mason McCuskey
Programowanie gier w DirectX
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka uczy jak tworzyć zaskakujące efekty specjalne w grach komputerowych. Wprowadza twórców oprogramowania na inny, wyższy poziom umiejętności. Obserwacja niektórych gier nasuwa nam pytanie \\"Jak oni to, u licha, zrobili?\\" Z tej książki można się właśnie tego dowiedzieć. Kto nie miał do czynienia z DirectX otrzyma wiele praktycznych wskazówek, które wprowadzają szybko w tę tematykę. Można tu znaleźć sposoby na tworzenie efektów 2D i 3D z maksymalnym wykorzystaniem możliwości kart graficznych. Trudno o bardziej doświadczoną osobę niż autor tej książki – prowadzi on od ponad dziesięciu firmę tworzącą gry komputerowe. Na płycie CD-ROM dołączonej do książki znajduja się dwie wersje pakietu SDK DirectX - w wersji 8 (w której były testowane przykłady) i w wersji 9 (komponenty przeznaczone dla programistów C/C++). Ponadto jest tam następujące oprogramowanie: NVIDIA® SDK 5.1, PYROMANIA, BITMAP FONTBUILDER (firmy LMNOPC), GALAXY (firmy DIARD SOFTWARE) oraz VECTORC COMPILER (firmy CODEPLAY).
Data wydania: 2003
ISBN: 978-83-7279-281-5, 9788372792815
Wydawnictwo: Mikom
Stron: 896

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Programowanie gier w DirectX nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Programowanie gier w DirectX. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl