Proces kreatywności i jego uwarunkowania w obszarze marketingu

Ewa Jerzyk
Proces kreatywności i jego uwarunkowania w obszarze marketingu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Głównym celem pracy było zidentyfikowanie procesu kreatywności w obszarze marketingu, z uwzględnieniem jego uwarunkowań oraz jego podmiotowego charakteru, a zatem poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak przebiega ten proces, co go początkujące, jakie warunki mu sprzyjają, a jakie blokują, w jakich zakresach marketingu potrzeba kreatywności jest największa, jaka jest wiedza i umiejętności w dziedzinie myślenia kreatywnego pracowników zajmujących się marketingiem? Realizacji tego celu służyło wnikliwe zbadanie zagadnienia od strony ustaleń teore-tycznych, dostarczanych przez inne dyscypliny nauki, co miało przełożyć się na empiryczną umiejętność rozpoznania tego zagadnienia w sferze marketingu. Okazało się, że prosta transkrypcja tej wiedzy nie jest możliwa, ponieważ już na poziomie językowym występowały problemy w interpretacji pojęć. Starano się posługiwać terminami i znaczeniami wypracowanymi min. przez psychologię, socjologię czy filozofię, ale też przyjmowano niekiedy inne znaczenie, z uwagi na zakres i specyfikę omawianych zagadnień.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-7417-256-1, 9788374172561
Wydawnictwo: Akademii Ekonomicznej w Poznaniu

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Proces kreatywności i jego uwarunkowania w obszarze marketingu nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Proces kreatywności i jego uwarunkowania w obszarze marketingu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl