Principles of Marketing IE

Gary Armstrong, P. Kotler
Principles of Marketing IE
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The comprehensive, classic principles text organized around an innovative customer-value and customer-relationship framework.Part 1Extending Marketing 51418. Creating Competitive Advantage 51419. The Global Marketplace 54020. Marketing Ethics and Social Responsibility 570APPENDIXES1. Marketing Plan A-12. Marketing by the Numbers A-113. Careers in Marketing A-27References R-1Glossary G-1Credits C-1Index I-1
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-13-712827-3, 9780137128273
Język: angielski
Wydawnictwo: Prentice Hall

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Principles of Marketing IE? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Principles of Marketing IE. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl