Jest to poradnik dla osób, które dopiero niedawno zostały szefami zespołów i w związku z tym stają przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Dziś coraz częściej właśnie postawa kierownika zespołu decyduje o pomyślnym zakończeniu danego przedsięwzięcia. Z książki tej czytelnik - potencjalny kandydat na to stanowisko - dowie się, jak: *skompletować dobry, zgrany zespół, *przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne, *motywować ludzi do pracy, *współpracować z zespołem, *zjednać sobie wyższe kierownictwo, *panować nad wymaganiami klienta i zmianami w nich, *planować dane przedsięwzięcie i kierować nim, *prezentować wytworzony produkt, *podejmować skuteczne decyzje. Książka ta będzie także przydatna dla szeregowych członków zespołów, którzy powinni znać i rozumieć zasady pracy zespołowej. Doświadczeni szefowie zespołów też znajdą coś dla siebie. Będą mogli choćby skonfrontować swoją wiedzę z wiedzą autora. Opisane w książce zasady postępowania okazują się nadspodziewanie ogólne i ponadczasowe. Dla wielu osób mogą być wręcz szokujące.