Dzieci chcą się uczyć wszystkimi zmysłami: dotykaniem, manipulowaniem, chwytaniem, smakowaniem, wąchaniem, słuchaniem, patrzeniem i poruszaniem się. Dlatego ważne jest, aby stwarzać im okazję do zbierania doświadczeń w możliwie najszerszym zakresie. Dzieci uczą się najlepiej, kiedy jednocześnie angażuje się ich wszystkie zmysły i uczucia. W książce tej przedstawiamy mnóstwo ciekawych ćwiczeń, które integralnie pobudzają dzieci w wieku przedszkolnym do samodzielnego działania i sprawiają im jednocześnie wiele radości. Za pomocą zawartych w tej publikacji propozycji możemy wspierać ważne obszary rozwoju dzieci: postrzeganie, motorykę, myślenie, zachowania społeczne, świadomość samego siebie i samodzielność. Ta książka to: ? Integralne wspieranie rozwoju przedszkolaków ? Uzupełnienie programów nauczania i wychowania ? Ćwiczenia łatwe do zastosowania w praktyce Odbiorcy: ? nauczyciele i wychowawcy pracujący z dziećmi w wieku przedszkolnym. ? studenci kierunków pedagogicznych. Dlaczego warto nabyć tę książkę? ? jest efektem twórczej pracy i doświadczeń nauczycieli przedszkoli. ? wszystkie pomysły, zabawy i porady w niej zawarte zainspirowała codzienna praca z dziećmi. ? to praktyczny zbiór ciekawych pomysłów, po które nauczyciele sięgać będą każdego dnia.