Podstawy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie

Anna Bielawa, Marian Gołębiowski, Józef Frąś
Podstawy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka stanowi cenną pozycję wydawniczą, która kierowana jest do studentów studiów magisterskich i doktoranckich. Znacznie wzbogaci istniejącą wiedzę obejmującą zarządzanie jakością. prof. dr hab. inż. Tadeusz Zaborowski Instytut Badań i Ekspertyz Naukowych w Gorzowie Wlkp. Jakości należy szukać najpierw w samym sobie, a potem można wymagać jej od innych; zmieniać należy najpierw siebie, a potem żądać zmian od innych. W taki oto sposób powinna być postrzegana jakość, szczególnie przez nauczycieli w procesie kształcenia. Jakość to spełnienie wymagań i oczekiwań każdego z nas, to droga prowadząca do naszego zadowolenia, a zadowolenie to szczególna i wiarygodna miara jakości. Autorzy Zakład Zarządzania Jakością Instytut Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-7241-552-3, 9788372415523
Wydawnictwo: WNUSZ -Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Podstawy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Podstawy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl