Podręcznik reklamy

Herschell Gordon Lewis
Podręcznik reklamy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Podręcznik reklamy będzie pomocny na każdym etapie działania: dla pracowników działu marketingu w wyborze agencji reklamowej, negocjacjach na temat jej wynagrodzenia, przy określaniu celów kampanii i ocenie jej skuteczności, pracownikom agencji ułatwi sprostanie nowym wymogom rynku i zredefiniowanie relacji klient-agencja.
Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-87014-52-0, 9788387014520
Wydawnictwo: WIG-PRESS

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Podręcznik reklamy aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Podręcznik reklamy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl