Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów Poznaj wymagania i oczekiwania klientów Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało. Dbałość o klienta zaczyna się, zanim jeszcze pojawi się on w firmie, i nie kończy się bynajmniej w chwili jego wyjścia. Chodzi o to, by przyciągnąć tych klientów, na których nam zależy; o dostarczenie wrażeń, które skłonią ich do powrotu; o właściwą ocenę i doskonalenie własnych usług i sposobu ich świadczenia; wreszcie -- o stosowanie odpowiednich reguł zarządzania w odniesieniu do wszystkich działów firmy, które mają kontakt z konsumentem. "Podręcznik obsługi klienta" to unikatowa pozycja, przedstawiająca zasady tworzenia i wdrażania w firmie nowoczesnych metod obsługi klienta. Przedstawia kompletny plan działania, pokazując, jak należy zmodernizować sposób działania firmy, aby osiągnąć wysoki poziom satysfakcji i lojalności klientów; i jednocześnie zwiększyć zyski i obniżając koszty. Rozpoznanie potrzeb, wymagań i pragnień klientów Badania grup docelowych Opracowanie strategii usług Analiza opinii klientów Sprawne funkcjonowanie procesu świadczenia usług Ocena działania firmy Wdrażanie standardów obsługi klienta Współpraca ze stałymi klientami Poznaj najbardziej kluczowe elementy sprawnej obsługi klienta.