Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą

Jan Beliczyński
Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

I. Istota planowania kampanii reklamowej w zarządzaniu reklamąReklama w działalności marketingowejMiejsce i funkcjonowanie reklamy w systemie komunikacji rynkowejZałożenia i istota koncepcji zarządzania reklamąPojęcie planowania kampanii reklamowejOrganizacyjne i metodyczne podstawy planowania kampanii reklamowejII. Wykorzystanie planu mediów w zarządzaniu reklamąPojęcie planowania mediów i planu mediów w literaturze przedmiotuBadania reklamy i środków przekazu dla potrzeb opracowania planu mediówSystem planowania mediówEtapy opracowania planu mediówMetody i narzędzia planowania mediówIII. Efektywność wykorzystania mediów w kampanii reklamowejPojęcie efektywności reklamyMetody pomiaru i oceny efektywnościProblem efektywności w planowaniu mediówIV. Sposoby wykorzystania planu mediów w usprawnieniu działalności reklamowejZałożenia i zalecenia użytkowych procedur formułowania planu mediówUżytkowa struktura planu mediówPostulaty efektywnościowe planowania mediów w warunkach polskichV. Rynek mediów i reklamyRynek mediówRynek reklamyUregulowania prawne wykorzystania mediów dla celów reklamowych
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-87493-75-2, 9788387493752
Wydawnictwo: ANTYKWA

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl