I. Istota planowania kampanii reklamowej w zarządzaniu reklamąReklama w działalności marketingowejMiejsce i funkcjonowanie reklamy w systemie komunikacji rynkowejZałożenia i istota koncepcji zarządzania reklamąPojęcie planowania kampanii reklamowejOrganizacyjne i metodyczne podstawy planowania kampanii reklamowejII. Wykorzystanie planu mediów w zarządzaniu reklamąPojęcie planowania mediów i planu mediów w literaturze przedmiotuBadania reklamy i środków przekazu dla potrzeb opracowania planu mediówSystem planowania mediówEtapy opracowania planu mediówMetody i narzędzia planowania mediówIII. Efektywność wykorzystania mediów w kampanii reklamowejPojęcie efektywności reklamyMetody pomiaru i oceny efektywnościProblem efektywności w planowaniu mediówIV. Sposoby wykorzystania planu mediów w usprawnieniu działalności reklamowejZałożenia i zalecenia użytkowych procedur formułowania planu mediówUżytkowa struktura planu mediówPostulaty efektywnościowe planowania mediów w warunkach polskichV. Rynek mediów i reklamyRynek mediówRynek reklamyUregulowania prawne wykorzystania mediów dla celów reklamowych