Spis treści:Wstęp. Zacznijmy od samego początku (9)Część I. Plan podróży do skutecznej perswazji (15)Rozdział 1. Wyjmij mapę (17)czyli o podejmowaniu decyzji, dokąd zmierzamy, i ustalaniu, gdzie właściwie jesteśmyRozdział 2. Początek podróży (29)czyli o planowaniu i potrzebnym wyposażeniuCzęść II. Podróż (41)Rozdział 3. Pieniądze rosną na drzewach (43)czyli odkrywamy siłę wiary i pragnień, jak również lęk przed ryzykiemRozdział 4. Tego się nie spodziewałem (53)czyli jak moc perswazji może zmieniać przyszłośćRozdział 5. Urodzony, by być złym (65)czyli o sposobach, które nakłonią innych do naszego punktu widzeniaRozdział 6. "Bardzo zainteresowany" (81)czyli o zbieraniu istotnych informacji, które dadzą nam władzęRozdział 7. Stare potwory podnoszą głowy (91)czyli o technikach sprzedaży, które wciąż są skuteczneRozdział 8. Wizyta handlowa (101)czyli o tym, jak telefony, znajdowanie kontaktów i metody starej szkoły wciąż mogą nam pomóc w środowisku współczesnego biznesuRozdział 9. Pytanie na śniadanie (119)czyli o niewiarygodnej sile zadawania pytańRozdział 10. Szczwany plan (133)czyli planujemy kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczegoRozdział 11. Formuła A.I.D.A. wiecznie młoda (141)czyli poznajemy klasyczną formułę sprzedaży, którą można zastosować do wszystkich rodzajów współczesnej perswazjiRozdział 12. Show-business (153)czyli o magii, która sprawia, że nasza oferta staje się jeszcze atrakcyjniejszaCzęść III. Daleko jeszcze? (165)Rozdział 13. Opór jest bezcelowy (167)czyli dowiadujemy się, jak rozpoznać, że ktoś jest zainteresowany, chociaż mówi, że nie jest, i uczymy się pokonywać wszelki opórRozdział 14. Presja (179)czyli poznajemy techniki perswazji, które opierają się na wywieraniu nacisku, ale czyż nie jest to konieczne, by odnieść sukces?Rozdział 15. Ważne decyzje (189)czyli odkrywamy, czy nasza ofiara musi podjąć ważną czy drobną decyzjęRozdział 16. Miara sukcesu (205)czyli odkrywamy, jak w przypadku błahej decyzji jedno małe "tak" może wystarczyć, podczas gdy w przypadku ważnych decyzji ciężko nam określić, gdzie jesteśmyRozdział 17. To prawdziwa okazja (217)czyli odkrywamy czystą frajdę z targowania sięRozdział 18. Wszystko podlega negocjacji (227)czyli dowiadujemy się, że negocjacje to coś więcej niż zwykłe targowanie sięRozdział 19. Przekonujący marketing (243)czyli namierzamy nasze ofiary i rozniecamy ogień ich oczekiwańCzęść IV. Psychologia perswazji (255)Rozdział 20. Wszystko to jest w Twojej głowie! (257)czyli dowiadujemy się, że ludzie podejmują decyzję w swojej głowie, a zrozumienie tego procesu pozwala nam wpływać na jego rezultatTo na razie wszystko (271)Kilka interesujących lektur (273)O autorze (275)ZamknijCo Ty wiesz o: * zbieraniu istotnych informacji, które dadzą Ci władzę * najskuteczniejszych technikach sprzedaży * niewiarygodnej sile zadawania pytań * bezbłędnych metodach negocjowania * sztuce realizowania wszystkich Twoich planówSprawdź i zostań mistrzem obezwładniającej perswazjiJeśli chcesz przekonać kogokolwiek do czegokolwiek, nie możesz nie przeczytać tej niesamowitej książki. Moim zdaniem Geoff Burch jest mistrzem perswazji. Allan Pease, autor międzynarodowego bestsellera Dlaczego mężczyźni nie słuchają, a kobiety nie potrafią czytać mapJak perswazja zmienia przyszłośćTen, kto powiedział, że nie zawsze możesz mieć wszystko, czego pragniesz, nie czytał tej książki! Nic nie powinno Cię powstrzymywać przed realizacją najśmielszych celów. Na początek zaplanuj sobie dokładnie, co chcesz osiągnąć. Twoim orężem w nierównej walce z rzeczywistością będzie perswazja umiejętność niezbyt trudna do opanowania, a oferująca rezultaty przekraczające najśmielsze oczekiwania, zarówno na gruncie towarzyskim, jak i zawodowym.Poznaj klasyczne oraz nowoczesne metody perswazji. Zbierz fakty i narzędzia, których będziesz potrzebował, by stać się bardziej przekonujący we wszystkim, co robisz. Dowiedz się, jak działa ludzki mózg i jak można go skłonić, by pracował na Twoją korzyść. Umiejętność perswadowania może zmienić Twoją firmę i Twoje życie od zaraz.Sekretny sposób na to, by za każdym razem słyszeć "tak" * Przekonujący marketing jak rozniecić ogień oczekiwań klientów. * Sztuka negocjacji jak nakłonić innych do przyjęcia Twojego punktu widzenia. * Targowanie się czyli przyjemność z drobnych zysków. * Presja czyli techniki perswazji opierające się na wywieraniu nacisku. * Jak rozpoznać, że ktoś jest zainteresowany, chociaż mówi, że nie jest i pokonać opór. * Showbusiness magii jak Twoja oferta może stać się jeszcze atrakcyjniejsza.