Persuasive Messages

W. Benoit
Persuasive Messages
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Designed to help students become more successful persuaders, "Persuasive Messages" offers practical advice on refining purpose, understanding audience, and designing a persuasive message. This textbook combines theory and practice, adopting a cognitive approach to understanding the persuasion process. A guide to successful persuasion, using student-friendly examples to provide a much-needed balance between theory and application, this work: offers a new approach using the Cognitive Response Model, which places a special emphasis on audiences, and how they react to, or process, persuasive messages; covers a broad range of issues including: the relationship between attitudes and behaviour; the nature of ethics in persuasion; dealing with hostile and multiple audiences; and, theories of persuasion, including consistency, social judgment, and reasoned action; and, teaches readers to be critical consumers of persuasive messages by discussing persuasion in advertising and in politics.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-1-4051-5821-3, 9781405158213
Język: angielski
Wydawnictwo: Blackwell Science

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Persuasive Messages nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Persuasive Messages. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl