Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6

Mike Dickheiser
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik
tworzenia gier komputerowych Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia Języki skryptowe i sterowanie danymi Techniki zabezpieczania gier w wersji beta Przemysł gier komputerowych jest jedną z najszybciej rozwijających się branż informatyki. Gry, które jeszcze niedawno zapierały dech w piersiach, dziś wydają się proste i mało realistyczne. Współczesne symulatory i "strzelanki" to arcydzieła, których produkcja angażuje środki porównywalne z budżetami hollywoodzkich superprodukcji. Rosnące w ogromnym tempie możliwości komputerów i konsoli wpływają jednak nie tylko na jakość gier, ale także na proces ich tworzenia i wykorzystywane podczas niego narzędzia. Programiści tworzący gry implementują zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, wykorzystują niezwykłe możliwości układów wyświetlających grafikę i skomplikowany aparat matematyczny. Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych. Programowanie pod kątem procesorów wielordzeniowych Siatkowa reprezentacja obiektów gry Testowanie pojedynczych modułów gry Optymalizacja korzystania z zasobów Rachunek wektorowy i macierzowy Symulacja zachowania cieczy Tworzenie algorytmów sztucznej inteligencji Korzystanie z reguł logiki rozmytej Programowanie skryptowe w językach Lua i Python Optymalizacja wyświetlania obiektów gry Wykorzystywanie możliwości procesorów graficznych Generowanie efektów dźwiękowych w czasie rzeczywistym Tworzenie gier sieciowych Przeczytaj i stwórz grę, w którą zagrają miliony graczy.
ISBN: 978-83-246-1087-7, 9788324610877
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl